miercuri, 10 martie 2010

Alice in tara minunilor...




Acum 2luni am auzit prima data din nou de Alice in tara minunilor a lui Lewis Carroll. Am fost la Avatar 3D la cinema si am vazut secvente din filmul Alice in wonderland...un film care se bazeaza pe ideea din cartea lui Carroll. Ei, povestea asta -Alice in tara minunilor a fost, este si va fi povestea mea preferata pentru ca de fiecare data cand o recitesc gasesc noi si noi sensuri intamplarilor si ma regasesc in situatiile, de cele mai multe ori neprevazute, pe care trebuie sa le infrunte eroina principala. Am strans de-a lungul timpului mai multe variante ale cartii lui Carroll una singura are o dedicatie speciala..si inseamna foarte mult pentru mine pentru ca am primit-o in ziua in care am facut 18 ani. Cuvintele scrise pe prima pagina...pe care le voi reciti mereu...suna asa:




... ai ajuns la 18 de ani si mi se pare uneori ca am strabatut un drum lung, sau poate ca esti o ALICE si ai venit in vizita in Tara Minunilor.
... Sau poate ca anii au vrut sa treaca asa repede si sa ajungi aici, sau timpul nici macar nu exista si noi l-am creat pentru a ne masura in fiecare zi...Cat despre Alice in tara minunilor, aceasta carte va fi mereu prima iubire si pentru simplu fapt ca te-ai regasit in ea pana la 20 de ani cred ca te vei regasi si peste 50 de ani, pana in ziua cand vei muri,
16aug2004, TIE...Oliviamaria

P.S- Astept sa merg zilele viitoare la cinema sa vad filmul. Postez atunci impresii:)

Niciun comentariu: