vineri, 17 decembrie 2010

Raspuns + o recomandare







M-am tot gandit ce ma face pe mine fericita...si nu am gasit drept raspuns la aceasta intrebare un lucru anume pe care sa pot sa-l definesc. De exemplu ieri am avut parte de o seara placuta...in compania unor oameni care desi nu-i cunosteam mi-au devenit dragi pentru ca sunt niste oameni pasionati de ceea ce fac si isi respecta cuvantul dat. Ma mai face fericita sa beau o cafea in compania unui prieten drag, sa-mi revad familia, sa ofer cadouri celor pe care ii iubesc, sa ma plimb pe strada de mana cu persoana pe care o iubesc, sa calatoresc, sadisfactia ca am realizat ceva...ca sunt apreciata pentru munca mea. Fericirea e compusa din detalii...din lucruri mici..si avem parte de ea in fiecare zi fara chiar ca noi sa ne dam seama.
Aseara am fost la teatru. S-a jucat o piesa de care eram tare curioasa cum a iesit. Ce m-a surprins..pe langa sincronizarea perfecta intre actorii care au dat viata celor 2 personaje ale piesei...un tanar arogant, nestiutor, mandru de el reprezentand lumea de astazi...si un om trecut prin viata, dornic inca de a impartasi din experientele sale, care il initiaza pe tanar in ceea ce inseamna viata...au fost multitudinea de simboluri atat de bine reliefate in piesa: viata e un puzzle, ideea de libertate, de lupta pentru supravietuire in viata asemenea luptei in ringul de box,nevoia de identitate, onoarea considerata valoare, telurile stabilite in viata.
Va recomand sa vedeti piesa asta...si sa priviti atent..pentru ca veti descoperi mult din voi.

Un comentariu:

Eu Blogger Nou spunea...

lucrurile simple fac oamenii fericiti, dar din pacate suntem in "secolul vitezei" iar multi nu se mai opresc sa admire de exemplu fulgii de nea, copacii incarcati cu zapada, o plimbare linistita si relaxanta alaturi de persoane care iti fac placere, firul de iarba care apare primavara, frunzele galbene ce cad toamna.. multi oameni nu mai au timp de asa ceva sau sunt superficiali, sunt educati fara a avea gust ci doar cum vad ca e cool la televizor, marele manipulator, unde din pacate nu mai vezi modele adevarate in viata ... cine stie sa aprecieze astfel de lucruri si cine stie sa gaseasca si sa pastreze prietenii adevarati se poate bucura si de viata si va fi fericit cu toate piedicile cotidiene care ni se ivesc, mai ales intr-o Romanie atat de trista...