marți, 22 martie 2011

Back in Cluj

In seara asta am ajuns in Cluj. Doamne ce s-au mai schimbat locurile aici. In piata Mihai Viteazu, unde mergeam la celebrul cinema Republica troneaza acum Cinema Florin Piersic ne anunta o sigla cu multe spoturi, beculete si bling-bling. Ciudat...oamenii de aici spun ca s-ar fi facut si celebrul actor PDL-ist.
Drumul cu trenul Iasi- Cluj a fost obositor. 9 ore. In studentie drumul acesta mi se parea o nimica toata..astazi dupa 2 ani ...am numarat fiecare secunda, minut, pana la 10..apoi fiecare sfert de ora, ora etc. Am strabatut 495km asa scrie pe bilet..am trecut muntii si am ajuns in Ardeal. Drumul acesta intre cele 2 tinuturi este spectaculos daca vrei sa-ti dai seama ca tara in care traim ne ofera peisaje superbe. Plin de serpentine in partea de sus poti vedea casele mici, muntii impaduriti, brazi semeti, ape curgatoare, cariere de piatra peste care curge apa, stanci dezgolite.Totul e sa fii deschis si sa observi in jurul tau.
Maine e o zi plina. Can wait for it

Niciun comentariu: