vineri, 4 iulie 2008

Those who don't know, teach

In sfarsit m-am hotarat si eu sa-mi fac blog...si am observat ca am decis acest lucru intr-o zi in care nu sunt happy...o zi trista cu oameni si mai tristi in jurul meu. Acum doua saptamani am terminat facultatea...sunt jurnalista oficial...cel putin asa scrie pe diploma...in realitate stiu ca nu voi profesa niciodata. Ciudat...cand eram in liceu ...si ma gandeam ce o sa fiu cand o sa cresc mare...spuneam ca voi fi jurnalista.. Dar dupa ce am vazut cum sta treaba cu aceasta profesie...m-am razgandit...si sunt numai un fel de absolvent care lucreaza in cu tot alt domeniu decat si-ar fi imaginat vreodata. Dap, sunt manager pentru o firma care comercializeaza branduri cunoscute de vestimentatie in Romania...si e ok...imi place...si pentru moment sunt multumita. La 21 de ani castig de 2 ori mai mult decat castiga maman dupa 34 de ani de munca in invatamant.
Si totusi astazi sunt trista...ma gandesc ca au trecut 3 ani asa repede..ca am fost studenta...ca trebuie sa vorbesc despre asta la timpul trecut. Si mai sunt trista pentru ca mi s-a facut dor de casa..de iesirile nocturne cu naparca (Georgiana) prin parc si pe la terase...de stat la soare la Pacea sau pur si simplu de pierdut timpul fara nici o grija. Sunt trista pentru ca se apropie vacanta si nu stiu unde sa o petrec...pentru ca nu e el langa mine... O prietena mi-a spus aseara ca ar trebui sa fiu happy...si totusi ma simt foarte ciudat...intr-un fel asa mult am asteptat sa termin cu facultatea...incat acum ca s-a terminat imi provoaca un sentiment de neliniste si frica.
In scurt timp e ziua mea...mai imbatranesc un an...o sa am 22...si nu-mi doresc decat sa nu fiu singura in ziua aceea. Astazi sunt trista:(

Niciun comentariu: