joi, 7 octombrie 2010

Wrong things



















De foarte multe ori faci lucruri pe care ulterior analizandu-le le cataloghezi gresite...si pe care inevitabil le regreti. Si te intrebi: de ce? De ce te-ai aruncat intr-o situatie fara sa analizezi consecintele faptelor tale? Inevitabil raspunsul se rezuma la faptul ca ai dat frau liber emotiilor, ca ai actionat din instinct spunand sau actionand asa cum ti-a dictat primul impuls.
De cele mai multe ori lucrurile facute asa...fara a rationa se termina prost si te gandesti de ce din nou ai procedat asa...desi stiai deznodamantul ab initio. Poate e in natura umana sa ne lovim cu capul de sute de mii de ori de zid...pentru a invata din propriile greseli...pentru a regreta...a plange...si in final a ne ridica si a o lua de la capat.
Tuturor ne pare rau de multe lucruri pe care le-am facut intr-un fel si ne-am dori sa stergem secvente, momente in care am procedat gresit, sa dam delete la capitole, zeci de pagini din amintirile noastre. Realitatea este ca nu putem schimba trecutul...doar viitorul. Cineva foarte drag mi-a spus candva o vorba mare : Don't cry because it is over, smile because it happened. Nu stiu daca e valabila si in cazul situatiilor pe care le-am depozitat in cutiuta cu lucruri gresite, regretate si re-regretate.
Ideea e ca eu in ultima vreme...de cand n-am mai scris am facut tot felul de lucruri, majoritatea pe care acum privind in urma le consider gresite. Si nu inteleg de ce am procedat asa, desi stiam dinainte ca nu e ok cum procedez. Avem noi oamenii o doza de masochism incredibila. De multe ori ne facem singuri sa suferim aruncandu-ne in niste situatii a caror finalitate este dezastroasa.
Wrong things...mi-as dori sa am o radiera sa sterg din memorie si din timp ultimile 3 luni. Singurul lucru pozitiv din toata aceasta situatie...m-am apucat iar sa scriu...lucrez la ceva interesant...si ma bate un gand sa-mi schimb viata...da, din nou...simt ca locul meu nu e aici...si ma gandesc cand voi re-capata sentimentul de liniste...de a apartine unui loc.
New season...new age...new town...more changes...new life.

Niciun comentariu: