luni, 24 ianuarie 2011

Intersectii

Ma misc in cerc, urc, cobor, urc si iar cobor,
Ma dor talpile, frumoasele mele talpi,
Ce au strabatut atatea sezoane...
De frig, de toamna, de liniste,
De sange proaspat.
Ma misc in cerc, cu miscari studiate,
Atent repetate, fixe, obsesiv de perfecte
Ca si cum altcineva imi controleza
Picioarele, muschii, pulsul, respiratia,
Ca si cum altcineva ma ghideaza undeva.
Ma misc in cerc si totusi inaintez
Vad strazi pustii, paduri semete, lacuri, munti,
Vad oameni mari, expresii triste, copii razand.
Ma vad pe mine intr-un colt absenta,
Ma vad pe mine in oglinda..Sunt eu
Si totusi nu imi seman...
Ma misc in cerc, incet si sigur,
Ma-ndrept in timp, in mii de ore, ies din spatiu,
Ma misc in cerc, ma uit spre cer,
Ma uit atent si totusi nu privesc.
Ma misc in cerc, ma misc precis
Ma misc in cerc...si totusi...
...am ajuns.

24.01.2011- first one after a while

Niciun comentariu: