sâmbătă, 24 octombrie 2009

Eu cu cine votez????
















In sfarsit dupa ce am fost "amenintati" de la inceputul anului cu evenimente de anvergura pentru a atrage electoratul...a inceput campania electorala. Si ce campanie va fi! Asemenea candidatilor...un fost marinar, un fost comunist scolit in Franta, un liberal chiulangiu, un fost teolog-istoric, un fost oier actual patron de echipa de fotbal, un ungur. Asta ca sa ma opresc asupra celor mai seminificativi dintre acestia, caci mai sunt pe liste si cativa independenti de care nu a auzit nimeni si care nu pot sa-mi explic de unde au facut rost de bani pentru a candida si ce vor sa demonstreze. A...bine ca am scapat de domnul Nati Meir care ne ameninta ca aici va fi un evreu din Israel presedinte...se pare ca in sfarsit s-a elucidat si misterul referitor la sursa miliardelor sale de euro...domnul Tanti Meir avea tipografie de bani personala. Poate i-au imprumutat-o cei de la banca europeana sa-i ajute putin cu facerea de monede. In sfarsit...tot raul spre bine...un candidat mai putin in cursa...mai multe sanse pentru ceilalti...De dimineata tot orasul era impanzit de afise, benere,pliante. Chiar m-am gandit ca cei care se ocupa de campanie nici macar nu au dormit. Aseara nu era nici un bener iar de dimineata sus pe firele de curent erau cel putin 7 si asta numai in zoana de langa blocul meu. Or fi aparut o data cu noaptea...ca banii domnilor candidati pentru campanie. Nu stiu insa ce mai cred romanii si daca vor merge la vot. Eu zic sa mergem...si sa votam NUUU Basescu, NU pentru a nu mai fi prostiti si luati de fraieri. Eu zic ca singura schimbare e sa facem noi astia tineri o revolutie...o noua revolutie in care sa-i dam jos pe toti, toti cei cu educatie inainte de '89...altfel nu se va schimba nimic. Doar vor disparea benerele si afisele lipite la tot pasul...asa cum vor disparea si promisiunile celor care candideaza.


P.S-Am fost plecata cateva zile...la Bacau...frumos orasul. Am petrecut 2 zile foarte frumoase. Ti agapi!

Niciun comentariu: