marți, 13 octombrie 2009

Randul asteptarii





V-ati gandit vreodata cat timp petrecem asteptand la rand? Rareori cand trebuie sa cumperi ceva, sa platesti o factura sau sa-ti rezolvi o problema nu ai fost nevoit sa te asezi la un rand, mai mare sau mai mic, format din oameni care asteapta ca si tine. De cele mai multe ori a sta la rand este sinonim cu disperarea unora. Iar atunci cand stai cateva minute, ore in picioare incolonat ca in armata asteptand in fata unui ghiseu si cineva, care are o relatie, o mica pila trece in fata si isi rezolva problema in 2 minute te apuca nervii si ai vrea sa iei pe toti la bataie. Si spui tot felul de vorbe la adresa celora care nu respecta regula de a se aseza la rand. Te descarci si totusi nu rezolvi nimic, pentru ca esti nevoit sa ramai incolonat asteptand sa rezolvi problema pentru care esti acolo. Am asistat in ultima vreme la multe situatii de genul asta, fie ca am pierdut ore asteptand sa platesc facturi la stat sau sa-mi rezolv probleme cu acte, atat de numeroase in birocratia asta. Dar cel mai mult m-a surprins cand am mers duminica la o manastire...si pentru a ajunge sa vorbesc cu preotul de acolo...bineinteles am stat la un rand...Surprinzator nu a fost acest lucru, ce m-a uimit a fost ca altii, "mai apropiati" sau nu de locul acela, au intrat inaintea noastra a multora. Deci pana la urma si la biserica trebuie sa ai pile pentru a nu sta la rand ore bune.


P.S- Ieri am mers pana la banca si pentru ca in drum am vazut o fata cu un bebelus in brate m-am dus la primul chiosc si am cumparat covrigi si fructe si m-am intors sa i le dau. Ma gandeam ca fac o bucurie si poate va manca si copilul( care parea ca are mai putin de 1 an). Cand m-am apropiat sa le inmanez ce cumparasem...ce credeti ca am vazut? copilul nu era copil, in bratele tinerei erau doar o adunatura de carpe stranse in forma unui bebelus. Cum se spune...am fost pacalita sau am luat teapa.

Niciun comentariu: