vineri, 5 noiembrie 2010

Old fashion..vs infashion








Astazi am trecut printr-o situatie absolut jenanta..cel putin asa am perceput-o eu. Ma aflam intr-un autobuz iar la una dintre statii s-a urcat o batranica...tragandu-si sufletul dupa efortul depus dupa ce s-a urcat in mijlocul de transport in comun...s-a oprit pentru o clipa cautand cu privirea un loc liber...insa spre ghinionul ei mai toate erau ocupate. Suma varstelor celor care ocupau locurile din prima parte a autobuzului trecea poate putin peste varsta inaintata a doamnei, insa nici un tanar plictisit nu s-a gandit sa se ridice pentru a ceda locul. Ca si cum intuia faptul ca nici un tanar nu ii va ceda locul...batrana resemnata s-a sprijinit de un stalp incercand sa-si mentina echilibrul.
Am asistat la aceasta scena...si ma simteam penibil. M-am ridicat si am rugat-o pe batrana sa stea jos. Rusinata mi-a spus ca nu e nevoie...pentru ca peste cateva statii va cobori. Am insistant si in cele din urma...batranica s-a asezat pe scaun. Am coborat la statia urmatoare..si pana acasa in aerul cald de toamna mi-a tot venit in minte scena din autobuz. De ce nimeni nu s-a ridicat pentru a-si ceda locul? A observat cineva din autobuz ca aceasta femeie avea nevoie de un scaun?
Gandindu-ma la acesta situatie...am ajuns la concluzia ca in lumea de astazi...in secolul XX este un lucru old fashion sa cedezi cuiva locul in autobuz...este old fashion sa spui un " saru'mana" parintilor, sa cedezi locul tau unei persoane care are nevoie atunci cand stai la un rand, sa-ti tii prietena de mana pe strada, sa te plimbi in ploaie, sa-i aduci flori persoanei pe care o iubesti, sa-i scrii o scrisoare...sa-i spui te iubesc...sau ca e frumoasa.
Acum totul e full speed...toti sunt preocupati sa rezolve cat mai repede orice problema, sa ajunga cat mai repede la destinatia la care au treaba, sa faca cat mai repede bani, sa "vrajeasca" cat mai repede o gagica tare, sa o duca acasa la el...si dupa 1 seara sa treaca la urmatoarea... Siteurile de socializare promoveaza treaba asta... la un click distanta ii vezi pozele, afli informatiile de baza despre ea..si poti sa-i dai un mesaj in care ii spui ca e sexy si ca vrei sa o intalnesti. Sansele ca ea, a carei poza de profil facuta in oglinda unui club de fite, cu parul aranjat si rujul fuscia pe buze,sa-ti accepte propunerile sunt foarte ridicate.
De cand a fi romantic a devenit old fashion? de cand trebuie sa-ti fie rusine daca asculti piese din anii 80 si nu parazitii cand esti in masina? De cand a fi tanar = infashion cu orice pret.
Eu astazi vreau sa fiu old fashion si nu imi este rusine de asta. Tu ce zici?

P.S Astazi e ziua fratelui meu mai mare, ziua unui prieten drag care mi-a fost alaturi in adolescenta..si ziua unei persoane deosebite pentru mine, datorita careia am invatat foarte multe lucruri. La multi ani! si sa aveti parte de lucruri frumoase:)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ai dreptate si te sustin...e bine ca totusi..putini dar buni mai sunt oldfashion:)